Wednesday, June 21, 2006

Woensdag, 21 juni 2006 - 19 K Guaranteed !

Na de mooie resultaten van Nemrah en Matthis Flame (2 forumleden van pokerinfo) op hun laatste MTT besloot ik om ook mijn kansje eens te wagen. Het was zeker van 2005 geleden dat ik er nog eentje had gespeeld. Ik zag op Royal Vegas de 19 K guaranteed staan voor maar 10 $ startgeld. Weinig geld waar je dus veel mee kan winnen. Na een onmiddellijke rebuy (om zo 3000 punten te hebben) en een latere add-on was mijn totale investering dus zo'n goede 30 $. We startten met zo'n 485 spelers en alles verliep heel goed. Na een aantal uur spelen stond ik op een mooie 4de tussenplek. Spijtig genoeg moet je op het einde van zo'n MTT de nodige geluksfactor hebben. Zo verloor ik AJs tegen K8 voor een gigantische pot waarmee ik final table had gehaald, 99 tegen A4, AK tegen 77, AKs tegen 44. Met het nodige geluk stond een top 10 plaats er zeker in, maar moest spijtig genoeg het onderspit delven met een mooie 14de plaats. Deze bracht nog 176 $ op. Mooi bedragje, maar achteraf weet je dat er zeker meer inzat. Niet getreurd want had deze week op Royal Vegas ook een 100 $ vrijgespeeld door een promotie. Verder loopt het op Everest heel goed en zat ik aan tafel met Nostra. (toffe kerel en goede speler). Die zag me eventjes heel dom doen met AA in mijn handen. Verder ben ik de kaap 10 K SP gepasseerd wat toch al een hele stap is. Ben deze maand echt mijn topmaand aan het draaien van mijn hele pokercarrière en het voelt schitterend aan. Dit weekend gaan we naar zee om lekker te relaxen met het gezinnetje. Eens geen poker en genieten van het weer en het uitzicht. Leven als God in Frankrijk...

2 comments:

RicciNas said...

Mooi resultaat!
Ben benieuwd naar je winst van deze maand.

Geniet van het weekendje aan zee.

Greetz,

Ricci

Anonymous said...

Prettig weekend!