Wednesday, June 28, 2006

Woensdag, 18 juni 2006 - Pokeroffice 2!

Deze week Pokeroffice 2 besteld bij pokerinfo en heb het gisteren getest. Heb 200 $ overgezet naar Partypoker om daar de software zo goed mogelijk te leren kennen. Was een redelijk goed dagje met zo'n winst van 130 $ op de 100NL SH tafels. Een betere start kan niet. Gisteren won Frankrijk van Spanje waarmee ik alweer gelijk gekregen heb. Ik heb zojuist mijn rapporten afgekregen en kan vanmiddag lekker niks doen. Verder wat poker spelen op party en nadien op Everest om mijn punten bij elkaar te sprokkelen. Zou fantastisch zijn als ik vandaag mijn 200 $ opnieuw kan verdienen. Ik besef maar al te goed dat de negatieve spiraal er ook is zal aankomen maar we panikeren nog niet. Morgen geen poker daar er oudercontact is en nadien gaan we met de collega's iets drinken. Vrijdag evenmin poker want we hebben een afscheidsparty voorzien voor de laatstejaars. Zaterdag met de vrienden is een goei pint gaan pakken en zondag vertrekken we voor 6 dagen naar zee. Weinig poker maar nadien kunnen we met opgeladen batterijen er weer stevig invliegen.

Everest - Trip to Vegas : 11K SP

2 comments:

Anonymous said...

Lekker Tim!

Dus 1 week geen updates meer? :(

ZeikSnor

RicciNas said...

Sterk Tim, 200$ per dag binnenhalen is natuurlijk een fantastisch resultaat :-)

Amuseer jullie aan zee.