Wednesday, June 14, 2006

Woensdag, 14 juni 2006 - Afkoeling !

Eindelijk is het zover. Na de verschrikkelijke temperaturen is er eindelijk tijd voor een beetje verfrissing. Ik denk dat niemand treurt dat het een beetje minder warm is. Mijn treuren over mijn geldverlies is ook verleden tijd. Een mens moet verder. Zoals ik nu bezig ben zal het geen probleem worden om dit terug te verdienen. Heb mijn systeem van bankrollmanagement ook aangepast. Het is te zeggen. Ik speel meestal 4 tafels op de Dili's met een inleg van 75 $. Dit zorgt voor een totale inleg van 300 $. Als ik nu bv. aan een tafel 50 $ win dan gaat de helft van de winst naar neteller. Zo blijft er dus 25 $ op Everest en 25 $ naar neteller. De helft van die 25 $ op neteller -> 12,5 $ gaat naar mijn rekening of Neteller Debit Card. Ik moet zeggen dat dit systeem voor mij heel goed werkt. Het is een systeem waarbij je volgens mij ook niet al te snel broke mee zult gaan, daar je een aantal reserves aanlegt. Rustig uitbouwen met deze methode en vanaf ik het geld ervoor heb een limiet hoger.
Verder heb ik reeds op een aantal WK-wedstrijden gespeeld en heb er nu 3 van de 4 goed gezet waardoor mijn BetandWin-account ook rustig de hoogte ingaat. Geen al te hoge bedragen hier maar het stijgt. Vind het nog steeds tof dat er lezers zijn van mijn blog, daarvoor doen we het !
Groetjes Lipi

3 comments:

RicciNas said...

Altijd wel interessant om iemand zijn onzin te lezen, LOL

Hoe ver sta in met de Summitpoints?

Greetz,

E.

DaBruns said...

Yep, ik vind het ook leuk om andermans pokerverhalen bij te houden ;-)

Heb trouwens ook ff linkje naar je blog geplaatst !

T said...

LOL, nou vind ik mijn bankrollmanagement echt wel goed :) Momenteel sta ik op 8K punten