Wednesday, May 31, 2006

Woensdag, 31 mei 2006 -

Gisteren na het werk ben ik thuisgekomen en een lekker dutje gedaan. Door mijn verkoudheid deed dit echt deugd. Klokslag half 5 stond ik dan bij de dokter om te horen naar zijn uitslag : een goede verkoudheid. Pillen gaan halen en naar het Waaslandshoppingscenter gereden om mijn verjaardag te gaan 'vieren'. Wat liggen rondslenteren daar en iets lekker gegeten. Tevens het eerste deel van CSI, seizoen 3 gekocht. 's Avonds naar de Topmanager gekeken en nadien naar de eerste aflevering van CSI gezien. Vond hem ineens al goed, daar het om een pokerspeler ging :). Zelf liggen pokeren ging met wisselend succes. Speelde niet al te goed moet ik zeggen en had misschien beter niet gespeeld. Zou dit te maken hebben met het nemen van medicijnen waardoor de nodige concentratie weg is? Dank voor de felicitaties aan deze 'oude lul' ;). Straks is naar de kapper bellen (voelt altijd zalig aan, zeker de hoofdmassage). Voor de rest van de dag zou ik eens graag willen doorpokeren. (zal wel niet lukken, daar onze Noah ook verkouden is). Tevens vind ik het nog onzettend tof dat er nog altijd lezers zijn die deze ongestructureerde onzin lezen :).

And now the points : ...

25 K Challenge : 1142 $

Everest - Trip to Vegas : 2912 SP


Online Poker

I have registered to play in the PokerStars World Blogger Championship of Online Poker!

This Online Poker Tournament is a No Limit Texas Holdem event exclusive to Bloggers.

Registration code: 6222762

3 comments:

DaBruns said...

Lekker Tim, je bent alweer goed op weg !! Nog feli met je verjaardag !

T said...

Thx Brunsie

Smooth said...

Nog proficiat met u verjaardag;)

Seeya