Tuesday, May 30, 2006

Dinsdag, 30 mei 2006 - Hip, Hip, Hoera !


Vandaag is het weer zover. De belangrijkste dag van het jaar :). Weer een jaartje erbij. 33 jaar om precies te zijn. Spijtig genoeg voel ik me zo slecht als iets. Gisteren nog een verkoudheid gekregen en vanacht werd het alleen maar erger. Kan bijna niet spreken en hoesten doet belachelijk pijn. Ik zal maar zwijgen over de liters snot die rijkelijk uit mijn neus vloeien. Gelukkig hadden de kinderen in mijn klas al voor een toffe verrassing gezorgd. Geeft een mens een beetje sterkte. Straks na het werk toch maar even langs de dokter langs om de nodige medicijnen te consumeren. Jamie...

25 K Challenge : 983 $

Everest - Trip to Vegas : 2712 SP

3 comments:

RicciNas said...

Hip Hip hoera :-)

Gelukkige verjaardag! De 1k is al in aantocht, goed bezig.

Greetz,

Enrico

Anonymous said...

Feliciteert jonge!

ZeikSnor

Anonymous said...

Feli