Wednesday, May 24, 2006

Woensdag, 24 mei 2006 - Bad !

Gisteren redelijk wat uurtjes gespeeld, maar het ging superslecht. Redelijk wat verlies en was op een gegeven moment aan het tilten. Dank u Mr Forehand. Zo'n arrogante speler. Ik hoop dat ik hem de volgende keer kan terug nemen. Dankzij mijn systeem kon ik toch nog geld doorsluizen naar mijn netelleraccount. Nog lang geen gevaar voor mijn investering maar zo'n dagen moeten niet al te veel na elkaar komen. Vandaag eens lekker uitgeslapen daar het vakantie was. Straks lekker koken voor het vrouwtje en wat in het zeteltje zitten. Morgen zal er geen poker zijn daar ik een hele dag moet gaan minivoetballen.

25 K challenge : 542 $

Everest - Trip to Vegas : 1835 SP

1 comment:

Anonymous said...

Kom op he Tim! Je kan het!

Trouwens weer lekker al die updates. Heb dan weer wat te lezen :P

ZeikSnor