Monday, May 08, 2006

Maandag, 8 mei 2006 - Nieuwe auto !

Eindelijk is het dan zover. Vandaag mogen we onze nieuwe auto gaan afhalen. Na 5 maanden wachten mag dit wel... Dit weekend voor de tweede keer interclub gehad met onze tennisploeg en heb weer al mijn wedstrijden gewonnen. Momenteel ben ik met 4 op 4 niet slecht bezig. Vandaag ook begonnen aan de Everest aktie waar ik een trip naar Vegas kan verdienen. Het 'enigste wat ik daar moet voor doen is zo'n 60 000 Summitpunten bij elkaar spelen. De eerste honderd zijn momenteel binnen en ben dan ook heel benieuwd hoe lang ik erover zal doen. Spijtig om te zien dat het bij Snake momenteel wat minder loopt. Maar hem kennende komt alles weer dik in orde. Heb tevens eens opgeteld wat ik dit jaar uit de muur gehaald heb met mijn Neteller Debit Card en kom op het bedrag van 3755 $. Spijtig genoeg heb ik met bijna alles heel dom omgegaan en ben daar niet echt heel fier op. Bratspartijen en de grote jan uithangen met momenten. Heb er genoeg van en ga lekker terug pokeren met het gedacht om meer dan 25 K te halen dit jaar nog. En met halen bedoel ik niet online maar afpinnen. Een hele job aangezien ik niet op de hele hoge limieten speel, maar in poker kan alles. Rustig aan bankrollmanagement werken en zien hoever we het kunnen schoppen.

4 comments:

DaBruns said...

Leuk dat je weer een uitdaging hebt gevonden, veel succes !!

Anonymous said...

Congrats met de new car! Je moet nog eens op msn komen hé. Ik speel nu ook weer 25NL op everest. DAAR zitten de mongolen ze! + 400 nu in 2 dagen nut peddlen. See u at the tables mate

RicciNas said...

3755$ pinnen is ook al niet slecht :-)
Veel succes met het behalen van je 25K target!

Groeten,

Ricci

Anonymous said...

Zeker niet slecht Tim!

ZeikSnor