Monday, May 22, 2006

Maandag, 22 mei 2006 - CSI !


Daar er tegenwoordig bijna niks meer op televisie is heb ik onlangs het eerste seizoen van CSI gezien. Ben momenteel bezig met het tweede seizoen en ben er echt aan verslaafd. De bedoeling is dan ook dat ik zo snel mogelijk al de DVD's in mijn bezit heb. In de ban van CSI zou je kunnen zeggen. Vind het schitterend om het team van Grissom aan het werk te zien en dan als achtergrond Las Vegas. Wat wil een mens nog meer ?
Een pokertafel zullen de meeste zeggen bij het lezen van het woord Las Vegas. Ben dus onlang aan mijn Quest begonnen. Je zou het wel eens het 25 K project kunnen noemen. Dat wil dus zeggen dat ik tegen het einde van het jaar 25 K op mijn netelleraccount wil zien. Hiervoor heb ik een startkapitaal genomen van 1K. De dagen die ik speelde heb ik telkens met winst afgesloten. Een goede start is alles zeggen ze he. Verder heb ik momenteel 1K punten gehaald van de 60 000 voor de Vegasaktie van pokerinfo.

25 K Challenge : 300 $

Everest Aktie : 1 K

2 comments:

RicciNas said...

Ja ik vind CSI ook een super-serie, de stad Las Vegas zal er natuurlijk ook wel iets mee te maken hebben :)

Dus ik neem aan dat je nog steed op Everst uithangt, welke tafels zit je momenteel onveilig te maken?

Greetz en succes met je challenge!

Enrico

Anonymous said...

Succes ermee en tot op het vliegtuig naar Vegas :-)