Tuesday, May 23, 2006

Dinsdag, 23 mei - Vrij !

Vandaag de laatste werkdag alweer. Het leven kan toch mooi zijn. Rustig werken tot drie uur en de dag zit er weer op. De rest van de week vrij en ideaal om wat poker te spelen. Ik heb uitgerekend dat ik nog redelijk wat zal moeten spelen om de Everestaktie te halen. Veel, maar doenbaar. Er zijn vertrekkende van juni nog 7 maanden over. Dat wil zeggen nog zo'n 210 dagen. Uitgerekend komt dit dus neer op zo'n 300 punten per dag. Momenteel speel ik op de Dili's nog steeds omdat daar volgens mij nog steeds een groot aantal mafkezen rondlopen. Gisteren nog een lekker dagje gehad ware het niet ik op het laatste nog 100 $ verloor omdat die andere voor een coinflip ging en hem natuurlijk hitte. Niet getreurd natuurlijk. Weer een dagje zonder verlies en zo hoort het.

25 K challenge : 428 $

Everest - Trip to Vegas : 1289 SP (Summitpoints)

1 comment:

DaBruns said...

Leuk dat je weer lekker bezig bent, hoop dat je je 25K gaat redden. Ik zou het een puike prestatie vinden !!

Greetzz DaBruns