Friday, May 05, 2006

5 mei - Waar zit ik ???

Long time no see... Inderdaad ! Het is dan ook een hele tijd geleden dat ik nog het spelletje gespeeld heb. Gewoon geen tijd er voor gehad en als je niet volledig fris bent dan moet je er ook niet aan beginnen. Heb zelf al een hele tijd de forums niet doorlopen en ben natuurlijk heel nieuwsgierig wat er gaande is in pokerland. Spijtig genoeg ziet het er allemaal niet veel beter uit voor de toekomst en zullen jullie me nog even moeten missen. Gek genoeg heb ik het niet echt gemist, buiten de maandelijkse extra toelage die ik er mee kon verdienen. Verder wil ik iedereen nog succes wensen met het spelletje. Groetjes Lipi

1 comment:

DaBruns said...

Watskebeurt Tim?? Je was eind vorig jaar echt op de goede weg....

Succes met de dingen waar je mee bezig bent !!