Sunday, November 02, 2008

Zondag, 2 november 2008 - 14u 12 - Loft...

Gisteren ben ik de film 'Loft' gaan zien. Eén woord: meesterlijk. Vind het één van de beste films van het jaar en voor diegene die nog niet gaan zien zijn: je weet niet wat je mist.

Gisteren was ik te moe om nog wat poker te spelen. In de namiddag had ik nog wat gespeeld maar zonder al te veel resultaten. Tevens wil ik jullie nog meedelen dat de grafiek die jullie zien, het resultaat is van al mijn dagen bij elkaar en niet mijn dagstats. Misschien moet ik dat ook eens posten.

Ik voel me eigenlijk vrij slap moet ik eerlijk zeggen. Het is tijd dat ik terug kan gaan werken en dat ik vanavond eindelijk van mijn medicatie af ben. Morgen ga ik poging wagen om al eens te gaan lopen. Ik zeg wel poging wagen... Nu waag ik een poging op Everest poker :).



No comments: