Tuesday, November 11, 2008

Dinsdag, 11 november 2008 - 13u 12 - The Hulk...

Gisteren nog een inspuiting gekregen bij de dokter en voel me al veel beter. Heb bijna geen pijn meer aan mijn lies zodat ik binnenkort kan starten met mijn loopprogramma. Was rond half 9 thuis en heb me dan een pizza besteld. Ik heb er al betere gegeten: alle ajuin was namelijk zwart :(.
Nadien heb ik geprobeer om poker te spelen maar ik viel 3 x in slaap achter mijn computer, zodanig dat ik maar gestopt ben en in de zetel ben gaan liggen. Heb dan bijna 2u liggen zoeken en prutsen met mijn TV-instellingen en nadien naar de laatste Hulk film gezien die ik eerder die dag gekocht had. Wat een verrassend einde: komt er nu een confrontatie tussen de Hulk en Iron man? Ik kijk er al vast naar uit. Straks een poging wagen en nadien nog even wat wandplaten maken voor in mijn klas. Geniet nog allemaal van deze stormachtige, vrije dag.


No comments: