Friday, November 28, 2008

Vrijdag, 28 november 2008 - 16u 58 - Wrak...

Het wordt erger en erger met me op mentaal vlak. De laaste tijd is deze blog meer een negatief iets dan wat anders. Ik hoop dat jullie het nog steeds leuk volgen om mijn al dan niet onzin te lezen, maar ik zou me echt nog eens goed in mijn vel willen voelen. Heb nog steeds pijn aan mijn been en mijn onderrug en als dit gezever nog lang blijft duren, dan zal ik me maar eens volledig laten onderzoeken. Het vreet aan mijn ingesteldheid op alle gebied. Daar waar ik elke minuut van de dag glimlachend door het leven ging, is momenteel heel ver zoek. Ik voel me echt slecht in mijn vel. Sorry lezers, maar ken je het gevoel dat je gewoon alles bij elkaar wilt slagen, dat je je vuisten kan kapot slagen op muren, dat je kan roepen uit ongenoegen, frustraties op alle gebied die ik maar blijf opkroppen, fuck ik heb het erg zitten.
Ondanks dit alles draait mijn poker nog redelijk goed vind ik. Ik heb niet echt veel gespeeld de laatste dagen, maar ze waren redelijk winstgevend. Ik kan deze maand afsluiten met een mooie winst als hobby en reken daar dan nog een bonus bij van rond de 400 $. Het is zeker te danken door een aantal belangrijke factoren:

- Ik speel niet meer dan 6 tafels waarbij ik een tafel neem van niet onder de 20 %.

- Het gebruik van HM is een belangrijk onderdeel geworden in het nemen van beslissingen, vooral bij het spelen van AK preflop in bepaalde gevallen. Je haalt er bij sommige als het ware AA en KK er zo uit door hun betgedrag preflop.

- Ik speel steeds meer en meer kleinere sessies. Je kan het vergelijken met een hit en run eigenlijk. Als ik hit sluit ik al mijn tafels behalve als ik echt vind dat ik nog meer kan winnen. Dan doe ik iets anders. Gedachten verzetten. Nadien start ik nog een sessie en pas hetzelfde principe toe.

No comments: