Monday, November 03, 2008

Maandag, 3 november 2008 - 19u 02 - Starten!

Vandaag zijn we terug van start gegaan op het werk. Na een weekje vakantie is het altijd heerlijk om terug aan de slag te gaan. Nou ja, heerlijk...? Ik kon er eerlijk gezegd met moeite uit en mijn hoofd stond al helemaal niet naar lesgeven. Ik was maar aan het dromen van een extra weekje vakantie zonder verbeterwerk of andere taken.
Vandaag stak mijn nieuwe netellerkaart in de bus. Ben er nog niet veel mee want heb mijn code nog niet ontvangen. Ik vind het wel een coole card eigenlijk. Altijd heerlijk om dat gevoel te hebben wanneer je weer iets nieuws hebt. Nu alleen nog de nodige $$$ erop.

Met mijn $$$ gaat het de laatste tijd ontzettend goed. Heb een topweekje op pokergebied achter de rug en vrees ervoor dat ik dit niet langer zal aanhouden. Gedaan met de zelfgekozen uren van poker, het is nu weer 's avonds alleen spelen en dan is de zin, motivatie, concentratie meestal ver zoek. Daarom is het belangrijk dat we dringend iets aan onze conditie doen zodanig dat we ons optimaal voelen en optimaal kunnen spelen.

De grafiek is dus het resultaat van 7 dagen spelen waar ik dus een bb/100 heb van 15.92 na 6765 handen. Het kan dus alleen maar verslechteren, maar ik ga er alles aan doen om de kaap van 1500 $ deze week te halen.

No comments: