Sunday, February 03, 2008

Zondag, 3 februari 2008 - 2u 09 - Ziek...

Mijn voorspelling is dus uitgekomen: ziek! Op de middag naar de dokter geweest en deze stelde zware sinusitus vast. Weer leuk. Hele dagen rondlopen als een zombie, slapen op de ongepaste momenten, halve dag lam liggen, nu niet kunnen slapen en met mijn dwaze kop nam ik dan ook nog eens een dubbele dosis antibiotica. Noah is ook ziek aan het worden. Hij ligt al een hele nacht te kuchen en is constant wakker. Zo dadelijk ga ik ook maar een poging wagen om te kunnen slapen.

Vandaag mijn eerste final table in een MTT dit jaar gespeeld. Ik had me met wat SP ingeschreven voor de 2 K Guaranteed op Everest. Uiteindelijk was de totale prijzenpot rond de 3,8K. Bijna 800 deelnemers deden mee en ik eindige dus op de 8ste plaats met 77 tegen AA. Na bijna 4 u spelen kon ik rond de 65 $ op mijn rekening schrijven. Niet echt veel geld maar daar doen we het niet voor. Het was het halen van de FT dat me al meer dan voldoening gaf.
Ik speel misschien 1 x per week MTT want heb niet altijd de concentratie om uren aan een stuk gefocus te zijn. Toch wil ik het in het verleden nog meer doen aangezien ik me heel goed amuseer er mee. Er is weinig stress mee gepaard en ik kan me inschrijven met mijn SP.
Ik hoop dat ik morgen al beter ben want ik haat het om in mijn vrije tijd KO te liggen.
Slaap ze en tot morgen...

No comments: