Sunday, February 10, 2008

Zondag, 10 februari 2008 - 22u 38 - Training...

Poker slaagt op niks meer de laatste dagen. Kan me niet meer concentreren, speel superslecht en het lijkt wel of het me allemaal niks meer doet. Had daarvoor al een groot deel uitgecasht want ik voelde het al aankomen. Verlies na verlies de laatste dagen en het is echt door zwak spel van mezelf. Niet goed genoeg en mentaal een wrak. Misschien zou het beter zijn om een paar dagen niet meer te spelen en me te focussen op andere zaken.
De laatste dagen heb ik me tevens volgegoten met frisdrank en andere vette troep. Morgen start ik met mijn fitnesstraining en ik ga er nu is echt voor gaan. Voor de honderdste x zullen jullie wel roepen maar nu meen ik het echt. Ik heb er genoeg van en zal me dan fysisch en mentaal misschien stukken beter voelen dan ik momenteel ben. Ik zal er morgen maar een foto opzetten hoe het lichaam eruitziet. Nog nooit zo vet gestaan maar het maakt niet veel uit voor mij. Morgen de start van een gezond leven.

No comments: