Tuesday, February 05, 2008

Dinsdag, 5 februari 2008 - 17u 32 - I cant get no sleep....

Deze nacht eventjes het nachtje doorgedaan met mijn favoriete hobby : poker spelen. Een ander mens zou je zot verklaren als je eventjes 14 u non stop ligt te kaarten voor een computerscherm. Gelukkig had ik niet veel last van vermoeidheid en dit zal deels ook te maken hebben door het gebruik van mijn medicatie. Gelukkig hebben we vakantie en moeten we zien dat we niet hervallen. Ben juist wat genezen en donkey gaat dan nog eventjes nachtje door doen. Ach ja, waar dienen vakanties anders voor...

Mijn pokerspel op Everest was weer beroerend zwak met momenten. Op de duur kon ik er niet meer aan uit, speelde veel te loss en maakte de meeste stomme calls met margimale handen uit puur ongeloof vaak. Wat me wel opviel is dat ik honderden PP heb gekregen en bijna geen enkel setje wist te hitten. Echt bizar en het is niet de eerste keer dat dit gebeurt. Enkele BI dus verloren daar en zo'n 6 000 SP bijeengespeeld. Als ik zo verder doe kom ik nog in aanmerking voor de Droomaktie van Everest :).


Gisteren ook de 15K G gespeeld en ben terug ITM gefinished als 28ste wat goed was voor iets meer dan 200$. Dankuwel Summit punten.


Verder ben ik ook 'werkzaam' op een andere site waar ik een rakeback heb. Is altijd leuk om op het einde van de maand nog iets extra's te krijgen.


We zullen er nog eens aan beginnen voor vandaag en als je me na twaalf uur nog tegenkomt stuur me dan maar naar mijn bed...

Verder droom ik van de zomer, witte stranden, palmbomen en ... Wie niet als hij deze foto ziet :)...

Greetz Lipi

Update Online Roll : 20u 47 : 4352 $

No comments: