Saturday, February 09, 2008

Zaterdag, 9 februari 2008 - 19u 54 - Alles of niets...PART 1

De voorbije dagen is er eigenlijk niets speciaals uit de lucht gevallen. Hier en daar genoeg verloren en het lijkt wel of alles tegenzit de laatste dagen. Mijn PS3, die amper 1,5 maanden oud is, is ook al gecrashed. Onbegrijpelijk dat zo'n duur ding het al niet meer doet. Hele dag mee liggen klooien en formatteren en vanavond nog binnengebracht naar de Sonyshop. Daar kreeg ik dan nog te horen dat ik binnen een aantal weken een ander toestel kreeg maar dat het dan niet de mijne zou zijn. Wat een kutpolitiek is dit nu weer. Dat is hetzelfde dat je je wagen zou binnenbrengen voor onderhoud en de dag later er een andere zou staan. Zelfde type, zelfde model, zelfde kleur maar niet die van jou. Kan een krans meer opzitten of minder en hij kan al een jaar ouder zijn. Echt om het schijt te krijgen.
Dan is vanacht de televisiekast ook nog gesneuveld. Vraag me niet hoe het komt, maar de la waar de DVD's inliggen is er langs achter uitgevallen. Ik loop hier frustrerend rond en heb zin om heel de boel kort en klein te slagen. Kennen jullie ook dat gevoel?
Nou ja, niet alles wat slecht de laatste dagen. Een lichtpunt : Loekie.... Niet zomaar een lichtpunt maar echt een ster duizend x harder zou blinken tussen al die andere sterretjes.
Om mijn zinnen te verzetten ga ik nog maar is klungelen op Everest. Ik ga maximum 600 $ spenderen want ik heb nu al geen zin. Waarom speel je dan? Omdat ik geen fucking zin heb om de DVD recorder terug aan te koppelen en omdat ik alleen thuis ben!
Dus we gaan 4 tafeltjes openen met 150 $ elk op de Bamakos. Alles of niets dus. Ik hoop 8 u te spelen en geregeld vanavond een overzicht te doen van mijn winsten / verliezen. Vijf uur vanacht is zowiezo het eindsignaal, hopelijk met nog geld over...

No comments: