Friday, February 01, 2008

Vrijdag, 1 februari 2008 - 20u 20 - Ziek of niet ziek...?

Godverdomme ik voel het weer opkomen. Gisteren heb ik een half uur buiten moeten staan in dat kutweer en sinds deze ochtend voelt mijn keel aan als schuurpapier. Neus begint ook al vast te zitten en het feit dat er 4 leerlingen al een hele week thuis zitten met grieptoestanden belooft niet veel goeds voor mij. Vandaag start mijn week vakantie en het zou echt een opdoffer zijn als ik nog zieker zou worden. Ik vrees er voor...

Zo juist heb ik mijn laatste statistieken in pokeroffice gesmeten en we komen tot de volgende resultaten voor de maand januari (deze gelden enkel voor de 400 NL SH tafels op Everest, aangezien ik daar nog enkel wil spelen):


- Hands : 33124

- Sawflop % : 20.3

- $ Won : 2376

- BB/100 Hands : 1.79

- Rake paid : 4953 $

- Bonus Everest : 450 $

Totaal $ januari 2008 : 2826

1 comment:

Anonymous said...

Rake paid : 4953 $
!!!!

helemaal gek dat je daar nog speelt, genoeg sites waar je 50% terugkrijgt wat meer is dan die schrale $450 bonus, namelijk 2,5k!!!

pollution
verder wel leuk om je blog weer te lezen. succes metje training ( ps ga kickboxen, leuk en krijgt er een mega conditie van)

groeten