Monday, February 04, 2008

Maandag, 4 februari 2008 - 19u 00 - Super bowl...

Gisterennacht voor het eerst in mijn leven een wedstrijd uitgezien van de NFL. Het was niet zomaar een wedstrijd maar het ging om de befaamde Superbowl. De Giants stonden tegenover de Patriots, die dit seizoen ongeslagen waren. Even leek het erop dat dit ook zo zou blijven maar één minuut voor tijd bezorgde Eli Manning daar anders over. Met een sublieme 32 yard pass en een al even sublieme catch konden de Giants zich verder oprukken voor het maken van een touchdown. Een aantal seconden later was het zover. Touchdown en de Giants kampioen. Superspannend, adrenalineshots, kippevel en een nieuwe held voor me : Eli Manning...
Touchdown ook in mijn pokerspel. Voorlopig draa ik momenteel supergoed op de 400 NL en kon mijn winst deze maand opkrikken naar zo'n 3500$. Niet slecht voor 3 dagen poker te spelen. Natuurlijk is dit weer een upswing en de downswing zal waarschijnlijk dan ook niet lang op zich laten wachten. We hopen natuurlijk iets anders.
Gisteren ook de 15K Guaranteed gespeeld op Everest en lag er als 98ste uit met 66 die ik UTG preflop AI raise. Blinds waren 300 en had slechts 1100 staan. Het ideale moment dacht ik om wat blindjes te stelen. Helaas besloot er eentje in mid pos te callen met QJ en een Q gaf me de genadeslag. Op zich tevreden over het geleverde spel maar ik wil natuurlijk meer.
Of het meer is zullen we zo dadelijk weten als ik mijn eerste sessie ga spelen.
Vandaag nog wat gaan shoppen en 3 Blue Ray Discs gekocht : Cars, 300 en Die Hard 4.0. Nog cd van Regi, snoepjes en het boek 'Het wasbord dieet' gekocht. Vanaf maandag beginnen we er echt aan met onze training en we zullen eens zien of dit boek een meerwaarde zal geven aan de ontwikkeling van mijn lichaam.
Good luck !

No comments: