Thursday, November 01, 2007

Donderdag, 1 november 2007 - 14u 14 - Dag der doden...

Vandaag is het 1 november. De dag dat we onze naasten die zijn heengegaan herdenken. Ben deze ochtend dan ook naar mijn grootouders gereden om 'dag te zeggen'. Echt zo'n grauwe dag vandaag. De lucht is grijs en het pakt me altijd wel. Ik word er niet vrolijker van.
Waar ik wel vrolijker van word is mijn vastberadenheid om deze keer te slagen in mijn beloftes. Gisteren terug gaan fitnessen. Ik kon al zo'n 30 minuten lopen deze keer en nadien nog 20 minuten op de fiets gezeten. Lekker bezweet nog mijn programma van mijn bovenlichaam afgewerkt en na 2 uur zwoegen was een douche dan ook een aangename verheerlijking. In de namiddag naar Antwerpen gereden om mijn Tag Heuer te gaan halen. Gelukkig moest ik geen herstellingskosten betalen. Nog wat verder liggen winkelen en enkel het nieuwe seizoen van CSI gekocht. 's Avons was ik echt moe en heel rustig een filmpje gezien. Nou ja, rustig... Het was de film ' Next'. Echt geen al te vette film, maar halverwege kreeg ik problemen met de dvd. Het beeld bleef plots stilstaan en na ettelijke keren proberen ging mijn dvdspeler ook al niet meer. Rustig avondje tv zien noemen ze dat dan. Alle stekkers dan maar is uitgetrokken en nadien was het probleem opgelost. Rond 12 uur in mijn bed gekropen want was redelijk stijf van mijn lichamelijke arbeid.
Verder heb ik nog steeds geen frisdrank gedronken en nog steeds niet gerookt. Morgen neem ik mijn 'dag van de zonde'. Ik ga met mijn beste vriendin op stap en ga het er eens goed van nemen. Het is te zeggen : shoppen, eten en genieten van al het moois.
In pokerland is alles nog stees hetzelfde gebleven. Kzal vanaf deze maand ook wat handjes terug beginnen te posten want zo hebben jullie er natuurlijk geen bal aan. Leukste hand was toen ik mijn straight flush haal op turn tegen een ander zijn setje. Bracht wel wat op en het is toch altijd plezierig om de andere dan eerst zijn geld er zien in te gaan. Verder heb ik deze maand zo'n 1K gewonnen. Niet om het luidop te roepen maar toch altijd meegenomen als hobby...

No comments: