Tuesday, October 30, 2007

Dinsdag, 30 oktober 2007 - 14u 57 - In training...

Zoals gezegd ben ik gisteren dus naar de fitness geweest. Eerst effe naar de balie om mijn kaart terug te resetten. Mijn fitnessniveau was rond level 4, maar door de voorbije maanden niks te doen was de training op mijn chip natuurlijk in zo'n vergevorderd stadia dat ik het nog geen twee minuten zou uithouden. Na de aanpassing koos ik voor de loopband. Het waren geen 2 minuten maar slechts 10 minuten. Echt ergerlijk. Ontzettend veel pijn in mijn scheenbenen en het was zinloos om nog verder te doen. Dan maar gestart met de ontwikkeling van mijn bovenlichaam. Het zowat alle grote spiergroepen gedaan. Een algemene herhaling zou je kunnen zeggen. Een oefening of 9 en telkens 3 setjes van 10. Nadien nog is tien minuten gelopen maar de pijn werd weer ondraaglijk. Verder de hele dag geen lek suiker gegeten of gedronken. Een hele prestatie als snoepvarken en Ice-Tea freak.
Aangezien het een pokerblog is toch nog iets daar over. Belachelijk slecht gespeeld alweer! Weer meer dan 300 $ in de goot gesmeten en ben er echt pissig over. Ik zit met mijn gedachten compleet ergens anders. Niet spelen zou een betere oplossing zijn. Maar ja. Kan er ook niet veel meer over zeggen...
Deze ochtend terug met met volle moed naar het 'zweethok' en nu ging het al stukken beter. Kon zo'n 20 minuten lopen en heb zo'n 25 minuten gefietst. Nadien nog buikspieren gedaan. Momenteel heb ik zo'n 21 punten behaald van de 51 voor deze week. Morgen een nieuwe dag en ik moet zeggen dat de rest me gestolen kan worden. Straks nog naar de kapper en een PS3 misschien kopen. Wie weet...

No comments: