Sunday, October 07, 2007

Zondag, 7 oktober 2007 - 14u 19 - 'Zon'dag...

Gisteren naar Antwerpen geweest om te gaan shoppen. Rond een uur of half twee waren we ter plaatse en het was schitterend om in het zonnetje van winkel tot winkel te slenteren. Mijn eerste stopplaats was de horlogewinkel voor mijn TAG. Daar kreeg ik te horen dat mijn kroon niet onder garantie valt. Mijn staaldraad zou afgebroken zijn, maar daar kan ik niets aan doen zei de man. Ik heb me nog rustig gehouden. De bediende zei dat hij het wel ging vermelden dat het een fabricagefout moet zijn. Eén ding staat vast, kosten betalen ga ik er niet voor doen. We zullen zien binnen een aantal weken wat het resultaat zal zijn. Gelukkig was het weer veel te goed om er niet aan te denken. Nadien nog trui en kousen gekocht van Paul Smith en een T-shirt van Boss. Tevens geurtje gekocht van Davidoff : Silver shadow Altitude. Laatste stopplaats was de Mediamarkt waar ik seizoen 6 van CSI, DVD box van Die Hard en cd van James Morrison heb genomen. Heel blij met dit alles zijn we nadien gaan eten in De Rooden Hoed. Een bekend restaurant in Antwerpen, waarvan de eigenaar getrouwd is met Tess Goossens (mediafiguur bij VTM). Eerlijk gezegd viel het tegen. Heb al veel beter gegeten en een beetje teleurstellend reden we naar huis. Thuisgekomen en naar het voetbaloverzicht, de film Taxi en Die Hard gezien. Lag er rond half 4 in en dus geen tijd meer gehad voor een nieuw spelletje poker.

Heb momenteel bijna 3000 handen gespeeld en moet voor mijn bonus van 275 $ nog 2200 SP halen. Het zal nog een hels karwei worden vrees ik. Momenteel blijven de resultaten goed draaien en heb ik een winst van 491 $.

Met het lichaam is er nog steeds weinig verandering aangezien ik momenteel nog steeds knellende rugpijn heb. Niet normaal. Ik lig precies volledig uit elkaar de laatste tijd.
Het stoppen met roken is nog steeds geen probleem. Gisteren was het een week geleden dat ik nog een sigaret heb aangeraakt. Volhouden nu. Kon ik maar wat sporten…

Zo dadelijk werken voor school en ondertussen een aantal tafeltjes spelen op Everest. Als Noah wakker is even genieten van het zonnetje en met hem naar de kinderboerderij. Geniet van jullie 'zon'dag!

No comments: