Tuesday, October 02, 2007

Dinsdag, 2 oktober 2007 - 23u 29 - Doelstellingen...

Het is weer een aantal dagen (weken) geleden sinds mijn laatste post. De reden hiervoor is vrij simpel. Superdruk met het werk en bijna geen tijd meer gehad voor het spelletje. Heb zojuist naar een aflevering van 'de block' gekeken en ben alweer taalblaadjes aan het maken. Gelukkig kan ik ondertussen 2 tafels spelen op Everest Poker. Heb er een lange tijd over liggen nadenken maar het is tijd om wat te werken met enkele doelstellingen die ik deze maand wil bereiken. Een nieuwe maand, een verse start...
Op pokergebied wil ik deze maand nog eens een minimum van 20 K handen gespeeld hebben en dit vooral op de Dilitafels of lager. Laatst kreeg ik nog het bericht waarom ik op de 200 NL aan het spelen was aangezien ik maar een stack van 300 $ had. Inderdaad onverstandig, maar zo ben ik nu eenmaal. Ik hou van risico's en kan er niet tegen als ik deze dan verlies. Nou ja risico's... onverstandig spelen kan je het ook wel noemen. Het moet toch niet zo moeilijk zijn om een beetje discipline te hebben.


Elke keer zeg ik het opnieuw en telkens laat ik me er aan vangen. Discipline daar gaan de volgende doelstellingen ook over.

Doelstelling 2 heeft te maken met het al dan niet stoppen met roken. Nu ben ik geen dagelijkse roker. Ik rook enkel als ik drink (meestal 1 dag in de week) maar dan gaat het ook wel supersnel met die kankerstokken. Daarom wil ik echt eens moeite doen om te stoppen met die stinkstokken. Laten we zeggen dat ik van zondag al rookvrij ben. Hopelijk blijft dit de hele maand zo.

Doelstelling 3 : mijn lichaam. Toen ik me onlangs in de spiegel bekeek kon ik maar niet geloven hoe vet ik geworden was. Het werd nog erger toen ik op de weegschaal stond en het getal 79 tevoorschijn kwam. Nog nooit had ik zo zwaar geweest. Voor 1m74 vind ik het echt te veel. Het meest waar ik me voor schaam is dan ook mijn 'ton'. Daarom heb ik besloten om er iets aan te doen. Ik wil terug in prima conditie geraken. Het zal zwaar worden maar niets krijg je gratis in het leven.

Doelstelling 4 : meer posten hier. Ik weet het. Nog zo'n fabeltje dat ik mezelf wijs maak maar ik ga echt mijn best doen om jullie over alles op de hoogte te houden.

--> dik, dikker, dikst...
Greetz Kimo (Lipi)

No comments: