Friday, October 05, 2007

Vrijdag, 5 oktober 2007 - 15u 06 - Bijna 2000 handen...

Wat een lekker weertje is het buiten. Spijtig genoeg heb ik er nog niet van kunnen genieten daar ik nog steeds ziek ben. Mijn buik grolt nog steeds en voel me een beetje suf. Je zou me kunnen gebruiken als een schotelvod. Naast het vele slapen en tv kijken is er ook nog een beetje tijd voor het spelen van poker. Zo ben ik juist rond de 1950 handen geraakt deze maand en blijft de opwaartse trend zich verderzetten. Zojuist alle handen nog eens in pokeroffice ingevoerd en merk dat ik momenteel een winst heb van 324 $ op de Dilitafels. Top drie van meest verdienende handen zijn momenteel JJ, TT en 77. Naast het spelen van zoveel mogelijk handen deze maand ga ik proberen om alsnog mijn bonus te clearen van 250 $. Moet nog zo'n 3000 SP halen in 5 dagen tijd. Een hele klus aangezien ik niet honderd procent fit ben.

Aan de fysieke toestand van het lichaam is nog steeds niet veranderd. De weegschaal staat op 76 en door het stomme virus heb ik nog geen meter gelopen. Het WC-bezoek is al aan het minderen en er komt terug structuur in mijn shit. Hoe groter de drollen hoe beter zeker...

Nog steeds ben ik rookvrij aangezien ik ook geen alcohol in mijn lijf heb gehad. Prima zo, houden zo, want het is nodig.

Straks nog een sessie spelen denk ik en vanavond naar Remember the Titans zien. Het zal niet laat worden aangezien ik morgen naar Antwerpen ga om te gaan shoppen. Als mijn buik het toelaat natuurlijk. Verder moet ik naar de juwelenwinkel daar mijn opwinder van mijn TAG het begeven heeft. Dan heb je iets duurs en dan werkt het niet... Geniet van jullie weekend en tot binnenkort...

No comments: