Monday, October 29, 2007

Maandag, 29 oktober 2007 - 13u 13 - Ontgoocheld...

Ontgoocheld in jezelf zijn. Het is een aspect dat tegenwoordig vaker voortkomt in mijn nietig bestaan. Hoe dikwijls heb ik mezelf nu al wijsgemaakt om de dingen anders te gaan aanpakken. Inderdaad! Veel te veel! Van al mijn beloftes is natuurlijk weer geen jota in huis gekomen. Ik snap me zelf niet op dit vlak. Daar waar ik vroeger zoveel karakter had lijkt dit één van mijn slechtste eigenschappen te worden. Laksheid, sloomheid en luiheid overheersen. Nou ja, ik moet het nu ook niet echt gaan dramatiseren want op het werk gaat het schitterend goed en met Noah ook.
Het zijn echter de andere zaken. Het stoppen met roken. Is nog steeds niet gelukt. Deze maand heb ik 3 x gerookt en nu zitten we momenteel aan dag 9 rookvrij. Het regelmatig updaten van mijn blog lukt ook maar niet. Ik snap zelf niet waarom. Het is erg dat ik daar geen tijd insteekt want ik lees met plezier vele andere hun verhaal. Het pokerspelletje gaat momenteel ook met zijn ups and downs. Heb deze maand enkel 100 NL gespeeld en zit op wat + maar niet om naar huis over te schrijven. Zaterdag nog maar is meer dan 2000 handen gespeeld en slechts één keer een setje geflopt, dat ik dan nog verloor. Erger kon niet, wetende dat ik dan nog 300 $ heb weggedonkt tegen een idioot. In de 15 k Guaranteed eruit gegaan op de 42ste plaats. Zat weer veel meer in, maar dankzij een domme play laat ik effe 7 K chips liggen. Geweldig van me. Ach ja, het is achteraf altijd dom. Momenteel ben ik in vakantie en zit redelijjk veel te spelen. Ik amuseer me echt wel en het is tof om contact te hebben met enkele Nederlandstalige spelers op de Everest chat. Verder wil ik deze week mijn bonus clearen, wat wel zal lukken aangezien ik dagelijks meer dan 1K SP binnenhaal.

Het ergste is waar ik momenteel mee te kampen heb is mijn fysieke toestand. Daar waar ik vroeger zo'n sporter was is het nu zonde om mezelf te zien. Ik heb het al dikwijls gezegd maar het is nu gedaan. Straks stap ik naar de fitness en begin er terug aan. Weg met het overtollige vet en echt is lekker gezond doen. Het wordt nu echt tijd dat ik er iets van maak. Ik kan nog veel beloven hier wat ik al dan niet ga doen maar de wil is er al weer. En waar een begin is, is er hoop. Om jullie een idee te geven van mijn banale lichaamstoestand heb ik wat foto's genomen en hoop dat deze er binnen een paar maanden er anders zullen uitzien.

No comments: