Monday, November 26, 2007

Maandag, 26 november 2007 - Grijze dag ...

Bj het typen van dit bericht merk ik dat het reeds 26 november is. Wat kan een maand toch snel gaan. Ik zit vandaag thuis met een pijnlijke rug. Waarschijnlijk een beetje te veel aan sport gedaan de laatste tijd. Ben nu 4 weken bezig en heb telkens mijn punten gehaald. Ben op 28 dagen 18 x naar de fitness geweest. Een record voor mezelf denk ik.
Kreeg daarjuist dan nog een telefoon dat mijn oom deze ochtend gestorven is. Hij was 59 en gisteravond in een coma gegaan en vanochtend was het al voorbij. Brrr, een mens krijgt er kiekevel van.
Verder ben ik nog steeds rookvrij. Hoe lang het reeds is weet ik niet maar kan het heel goed volhouden.
Voor de rest lukt het poker wel een beetje en ben ik bezig met mijn bonus te clearen deze maand. Gisteren ontzettend veel pech gehad daar ik telkens een beat kreeg op de river. Onwaarschijnlijk maar ik werd zot van die shortstacks. Deze week ook een leuke hand is gewonnen. Preflop all in met KK tegen QQ. Bord gaf een Q en nadien kreeg ik KK erbij. Ben ook begonnen met HU te spelen en heb een aantal spelers waarvan je enkel maar kan van winnen. Echt niet normaal hoe sommige hun geld wegsmijten. Voor de rest kan ik nog veel zeggen maar heb er nu geen zin in.

No comments: