Wednesday, November 07, 2007

Woensdag, 7 november 2007 - 13u 46 - Brrr...

Wat is het plots een stuk minder aangenamer buiten. Je mag je neus nog niet buitensteken of je hebt bang dat je al verkouden geraakt. Gedaan met het mooie weer, lang leve de herfst. Ondertussen is mama ook al geveld door de griep en is mijn beste vriendinnetje ook al niet lekker door migraineaanvallen. Gelukkig blijf ik momenteel van zulke ellende gespaard en kan ik me volledig uitleven op mijn fitnessavontuur. Maandag 5 km gelopen en buikspieroefeningen gedaan en gisteren 6 km gelopen en bovenlichaam getraind. Normaal ging ik vandaag een rustdag nemen maar ik moet zeggen dat ik me helemaal niet moe voel of te kampen heb met spierpijnen. Ik denk dat ik straks nog maar is ga om wat op het fietsje te zitten en wat buikspieroefeningen ga trainen. Momenteel nog steeds geen frisdrank gedronken deze week en wil dit zo houden tot en met vrijdagavond. Ook nog steeds geen sigaret aangeraakt en voel me er al stukken beter door moet ik zeggen. Zelfs al rookte ik enkel maar tijdens de weekends. Heb ook mijn bonus gecleared op Everest Poker en ga zo dadelijk beginnen spelen. Ik wil deze maand echt minstens 20 000 handen spelen op de 100 NL. Voorlopig hebben we deze maand winst en hopelijk blijft dit zo. Ja je raadt het al. Geen interessante handjes maar als ik er wat heb dan post ik ze. Straks moet ik nog naar de tandarts. Eindelijk is mijn tand klaar. Ik heb een implantaat laten zetten en na een half jaar is hij eindelijk klaar. Het enigste nadeel : het prijskaartje. Hoeveel het juist zal kosten voor die ene tand weet ik niet maar het zal rond de 2000 euro zijn. Ik ben benieuwd straks.... niet alleen voor mijn tand maar ook voor mijn pokerspel :).

No comments: