Sunday, November 04, 2007

Zondag, 4 november 2007 - 20u 09 - Party...

De laatste 2 dagen heb ik niet meer gespeeld. Vrijdagochtend ben ik nog gaan fitnessen en heb mijn puntentotaal dat ik moest halen gerealiseerd. Morgen begint mijn 2de fitnessweek en ik voel me er goed bij. Ik hoop dan ook dat ik 5 x zal gaan om mijn body verder te perfectioneren… J. Vrijdag ben ik met mijn beste maatje naar Brugge gegaan. Daar nog een mooie trui en vest gekocht van Hilfiger en Bellerose. Nadien lekker gaan eten in de Ostend Queen. Het eten was lekker maar eigenlijk te prijselijk. Het was mijn beste dag van heel het verlof en spijtig genoeg was het al snel 4 u ’s nachts. Zaterdag naar Antwerpen geweest om een jas te gaan kopen van Bellerose en de film Knocked Up gezien. Vond het een van de betere komedies van het afgelopen jaar. Vandaag zal er weer niet gespeeld worden bijna daar het een verjaardagsfeestje is voor Noah zijn 2de verjaardag. Veel gedaan dus buiten poker de laatste dagen. Nochtans ging het de eerste dag superlekker met een winst van 400 $. Dat ruikt naar meer… hoop ik.

1 comment:

magicmetmark said...

hmm ben zelf ook aan een afval challenge, maar zit beetje in een dip ermee, hehe.....

leuk om te lezen lip...

gr. mark