Thursday, November 08, 2007

Donderdag, 8 november 2007 - 19u 53 - Regen...

Regen en nog is regen. Het blijft maar regenen en voor de komende dagen geven ze al niet veel beter. Waar het wel beter mee gaat is mijn fitnessprogramma. Gisteren dus 30 minuten gefietst en 3 km gelopen binnen mijn hartslagzone om vet optimaal te verbranden. Vandaag heb ik gewoon mijn bovenlichaam getraind. Gisteren nog een paar handen gespeeld (meer dan 1000) en gestopt met een 100 $ verlies. Zonde want ik nam weer een paar domme beslissingen waarvan ik het zelf nog niet snapt. Weer zonde van zulke beslissingen want het is zuur geld en anders hadden we zeker in de + gegaan. Ach ja, we zullen wel zien voor de komende dagen. Straks komt de architect nog langs en heb de film Sunshine gehuurd. Ben er heel benieuwd naar en wou hem destijds in de bioscoop zien.
Ben tevens nog steeds rookvrij en hopelijk blijft dit zo. Dit weekend is een goede test aangezien er een 'zware' fuif op het programma staat. Maar dat zijn zorgen voor later. Eerst nu nog wat relaxen en genieten van zalig te niksen...

No comments: