Sunday, September 17, 2006

Zondag, 17 september 2006 - Leve het goed leven...

Dank u poker... Gelukkig heb ik jouw leren kennen...
Dankzij dit prachtig spelletje kan een mens toch meer genieten van het leven ze. Deze maand weer enkele leuke aankoopjes gedaan met een deel van mijn winnings : laptopje voor de vrouw, een GSM (Sony W810i) voor mij, lekker gaan eten in het hofke van Bazel ( kreeft o.a. jamie), kledij voor Noah van Hillfinger,... Allemaal zaken die vroeger ook wel mogelijk waren maar dan wel iets minder prijselijk. Niet dat ik hier nu lig te stoeven maar het is gewoon zalig als je met een hobby zaken kunt kopen zonder ff een uur na te denken over de prijs. Nu is het nog maar een half uur bij mij :). In ieder geval is poker momenteel een hele mooie hobby geworden. Zeker als je de steun er nog is bijkrijgt van je vrouw. Tevens wordt er met het pokergeld ook nog een flink deel gespaard. Ik weet niet hoe lang dit nog blijft duren maar momenteel geniet ik er elk moment van. Heb ook is een mail gestuurd naar Everest betreffende een aantal zaken, later hier meer over.

Voorlopig zijn we gestegen in onze challlenge en zit het er nog in om het doel te bereiken. Gisteren wel ff lekker verlopen in HU tegen een trien. Nou ja, die hitte gewoonweg alles. Bvb 36 raise callen en op river nog een 3 hitten. Dan verlies je heel wat $$$.
Vanavond geef ik nog een update van de resultaten van de afgelopen dagen. Nu ff eten en dan gaan we wat uitwaaien in Knokke. Strand wat wandelen, ff winkels zien en back to home om een lekker pakske friet te eten.
Groeten Lipi

1 comment:

RicciNas said...

Geniet er maar goed van, hopelijk blijft deze upswing nog een paar maanden aanhouden :)