Sunday, September 10, 2006

Zondag, 10 september 2006 - We have a challenge !

Challenge
Lipi vs Snake
--------------------------
Inzet : 100 $
Doel : 17.5 K halen deze maand
Pokerroom : Everest Poker
Op zich een al dan niet crazy weddenschap tussen mij en Snake. 17.5 K halen op een maand tijd is waanzinnig veel. Veel mag niet misgaan en over een downswing mag je het al dan niet hebben. Momenteel ben ik ook begonnen met werken terug waardoor ik niet al te veel tijd heb om te pokeren. Zal jullie dan ook regelmatig op de hoogte houden met de nodige tussenstanden. Op zich komt het er op aan om 600 $ per dag te winnen. Vorige maand heb ik rond die 17 K gestaan maar kreeg op het einde een terugval waardoor ik de maand afsloot rond de 13 K. Een absoluut maandrecord voor mij. Hopelijk kan ik dit deze maand terug zeggen...
Overzicht september :
1 september : niet gespeeld
2 september : - 2199
3 september : + 456
4 september : + 1674
5 september : + 2142
6 september : + 229
7 september : - 2085
8 september : + 760
9 september : + 25
Totaal Challenge : + 1027 $
Gem (target = 600 = 114 $)
We staan nog op winst, maar ik heb er geen goed gevoel bij...

2 comments:

Anonymous said...

Mooi mooi! Ga zo door Tim, dit is toch echt prachtig 13k vorige maand!

Succes

ZeikSnor

DaBruns said...

Zware challenge Tim, laat je niet beinvloeden hierdoor, speel je spel en het moet te doen zijn !!