Monday, September 18, 2006

Maandag, 18 september 2006 - Results !

Vandaag stond er in Het Laatste Nieuws een stuk over de prestaties van moderator Kenny van Pokerinfo in Barcelona. Had me voor dit evenement ook geplaatst, maar kon spijtig genoeg niet gaan. Was eigenlijk een unieke kans om iets extras te verdienen daar er maar een 80-tal spelers waren en de eerste 16 vielen in de prijzen. Kenny haalde hier een schitterende derde plaats. Heel knappe prestatie van hem en voor zijn inspanningen die hij levert voor het Belgische poker gun ik hem dit heel hard. Heel knap man !
Gisteren kon ik geen resultaten meer plaatsen daar we effe 3 u onderweg waren van zee. Lekker file rijden en overal werken... Toch was het een heerlijk dagje aan zee !
Verder de resultaten van deze maand :

13 september : + 43 $
14 september : + 3950 $
15 september : + 1608 $
16 september : - 1513 $
17 september : niet gespeeld

Totaal challenge : 5376 $

Gem : 316 $ ( we zitten dus iets over de helft van het vooropgestelde gemiddelde)

Alles lijkt nog mogelijk... Vanavond ben ik wel momenteel aan het verliezen verdikke. Ik ga echt stoppen met bluffen want die Fransen en Italianen snappen het toch niet...

2 comments:

RicciNas said...

Dit gaat weeral goed vooruit, very nice. De maandtarget is zeker haalbaar. Succes makker, ik gun het je!

claudiorat said...

Als ik iemands blog lees begin ik altijd bij de eerste posts. En als ik dat vergelijk met nu is er voor mij ook nog hoop. ;) Alhoewel ik hier toch wel een speciale gave vermoed. Nog veel zin om 's morgens te gaan werken als ze zo binnenkomen?

Grtz.