Wednesday, September 20, 2006

Woensdag, 20 september 2006 - Stralend weer !

Het weer blijft schitterend. Echt zalig gewoonweg. Spijtig genoeg heb ik er niet veel van kunnen genieten daar ik vanmiddag een vergadering had over de sneeuwklassen. Effe liggen puffe in een warm klaslokaal en dan maar lullen over de sneeuw...
De voorbije dagen niet veel spectaculairs gebeurd eigenlijk. De gewone gang van zaken gedaan. Routine heet dat in een mens zijn leven. Opstaan, werken, eten, werken, eten, gezin, tv en afsluiten met wat poker... Nu ja, gelukkig is het minder saai dan dat het klinkt. Er valt op een dag wel van alles te beleven. Dat maakt het lesgeven ook zo mooi. En daarmee beantwoord ik dan een comment. Opstaan doet zowiezo pijn voor mij... Maakt nie uit waarvoor het is. Ik haat het en dat zal altijd zo blijven. Natuurlijk hebben we allemaal dromen om te leven van poker maar dan moet je in mijn ogen heel, heel veel verdienen. Een pensioenregeling zit er namelijk niet in wanneer je speelt... Nu lekker amuseren en gewoon genieten van de tijd die ik op de high stakes doorbreng. Heb er wel veel ervaring opgedaan en soms vind ik het dan ook erg dat ik zo dom aan het spelen ben. Gelukkig is dit menselijk en speelt iedereen wel is dom, anders zou ik niet winnen...

De resultaten :

18 september : - 2181 $ (draai die dag even en besluit om te stoppen, na het zien van een 'vis' schuif ik aan en verspeel 2K eraan. Ben toen maar gestopt, want kreeg het 'benauwd')
19 september : + 2688 $ (speel één van mijn beste dagen. Ben vooral tevreden met mijn gameplay)

Totaal Challenge : + 5883 $

Gem : 309 $ (lichte daling, maar we zijn nog steeds heel tevreden met het behaalde bedrag deze maand. Tevens ga ik nog steeds voor mijn challenge.)

2 comments:

Claudius said...

Post je je update nog?

DaBruns said...

He Tim, hoe gaat het? Het is rustig op je blog.... toch niet in een downswing he?