Wednesday, May 30, 2007

Woensdag, 30 mei 2007 - Dagje ouder...

Een dagje ouder. Een mens zou zich goed moeten voelen maar dat ben ik helemaal niet... Vandaag 34 geworden en heb nog steeds last van een ernstige verkoudheid. Morgen heb ik maar pas 'echte' medicatie daar die troep die ik nu nam enkel maar zorgde voor hallucinaties. Geweldig als je met de auto ligt te rijden of staat les te geven in de klas. Voelde me net een junk. Overdag de bibber hebben en 's nachts niet kunnen slapen. Straks komt er hopelijk verandering in. Verandering was er ook met het pokerspelletje. Had nog zo'n 4 $ over waarmee ik kon opklimmen tot iets boven de 200. Natuurlijk vakkundig verloren met KK tegen 46o. De Franse 'couchon' :). Terug wat limieten gedaald natuurlijk en sta momenteel op zo'n 40 $. Ik amuseer me bangelijk terug en kan me niet inhouden om die Franse klojo's goed hun vet te geven. Is heerlijk. Precies de oude dagen waar we met een aantal gasten zaten te spelen op een tafel en maar lachen met de anderen. Dus ofwel gaan we weer naar 100 ofwel gaan we terug naar beneden. Wat zal het zijn. Straks alvast naar de nieuwe Pirates gaan zien en mezelf trakteren op wat nieuwe kledij. Kan het nog beter worden? Ja, maar daar ga ik zelf voor zorgen. Sweetie i love you ! xxx

3 comments:

Anonymous said...

Happy Birthday !

RicciNas said...

Glukkige verjaardag!

Smooth said...

proficat man!!