Thursday, May 17, 2007

Donderdag, 17 mei 2007 - Almost broke !

Hoi allemaal,
Na bijna twee maanden van afwezigheid zijn we terug. Ik weet dat ik veel te weinig geschreven. De inspiratie was op en er viel eigenlijk niet al te veel te vertellen. Een overzichtje van de afgelopen maanden...

Werk : Was de voorbije maanden belachelijk druk. Na maanden voorbereiding voor het circusevenement viel op 12 en 13 mei de apotheose. Een knappe voorstelling door onze leerlingen gebracht voor zo'n duizend mensen. Gelukkig had ik de steun van mijn beste vriendin/collega. Thx soulmaatje ;). Samen programmaboekje maken, op zoek gaan naar sponsors, programmaboekjes verdelen, act in elkaar knutselen, enz...

Sport : Was begonnen met fitness maar zit weer op een zwak pitje. Straks ga ik is lopen. Wil veel meer nog doen maar door schoolse activiteiten komt het er niet altijd van. Met het tennisgebeuren gaat het stukken beter. We hebben ons geplaatst voor de eindronde van de interclub. Vanaf volgende week is wat meer met gewichten nog sleuren. Ben eigenlijk ook benieuwd naar mijn test volgende week in de fitness. Zal toch wel iets verbetering inzitten hoop ik.

Andere : Zoals reeds gezegd trek ik de laatste tijd veel op met mijn beste vriendin. Wanneer ik down ben of in moeilijkheden zit dan weet ik dat ik altijd op haar kan rekenen! We voelen elkaar echt goed aan. Een vriendschap voor het leven...
Verder amuseer ik me rot met Noah die nu 18 maanden is. Het is schitterend om hem te zien spelen en lopen. Wat gaat de tijd toch zo snel.
Veder heb ik door het spelletje een aantal toffe dingen gekocht waaronder kleren maar vooral een Tag Heuer. (horloge van Tiger Woods). Ontzettend knap ding en het voelt heerlijk als je hem draagt.

Poker : Loopt momenteel voor geen meter. Maar dan echt geen meter. Ben deze maand zelfs niet geslaagd in het halen van mijn 300 $ bonus bij Everest. Nog nooit heb ik zo'n negatieve spiraal meegemaakt. Het probleem is dat ik er bijna niet uitgeraakt. Het is werkelijk de ene verliessessie na de andere. Maakt niet uit op welke limiet ik speel. Om eerlijk te zijn staat er mmenteel nog maar 11 $ op mijn Everestaccount. Daar waar ik de vorige maanden een mooi winstbedrag kon halen zal het deze maand eerder een rampmaand worden. Elke river krijg ik tegen. Gelukkig doet het me niks en ik weet dat ik weer bovenop kom. De vraag is of ik met die ministack terug kan stijgen. Zit nu te boechelen op een tafeltje van - 10 $ NL. Ik hoop dat de set tegen set toestanden over zijn en dat the force terug aan mijn kant komt. Deze dagen hoop ik stiekem toch weer over die 100 $ te raken. We zullen wel zien. En als we broke gaan dan is het ook maar zo...

1 comment:

Smooth said...

als ik 1 iemand geloof dan is het wel in jou, en ik weet zeker dat jij er weer bovenop komt.

Ik zal deze week weer eens even een kijkje nemen op everest, en dan eens bij jou aan tafel zittenp;)

Suc6 Lipi, hou me op de hoogte:D