Sunday, December 14, 2008

Zondag, 14 december 2008 - 14u 20 - Dipje...

Sinds lang heb ik twee comments op mijn blog. Altijd leuk om te weten dat er mensen zijn die mijn rommel lezen. Wel nu ik speel nog steeds op de 100 NL en speel altijd 6 tafeltjes. Ik wil zoveel mogelijk hier spelen en zien wat ik kan bereiken op de 100 NL. Waarom speel ik niet hoger ondanks mijn 2.5 K winst: omdat ik bijna alles uitcash. Ga vanaf nu het anders aanpakken en bij een winstsessie slechts 25 % procent over te schrijven. Zo kan mijn 'onlineroll' ook groeien.
Over groeien gesproken, ik zat weer in een serieuze pokerdip. Stond deze maand rond een 700 $ winst om nadien te zakken naar - 100. Gisteren even gespeeld en dan gestegen naar bijna 200 $. Niet denderend bezig deze maand dus. Eigenlijk een paar keer door mijn eigen fout. Heb een paar honderd $ weggesmeten door laat en vermoeid te spelen. Hoe dom dat ik me daar steeds weer op betrap. Daarom misschien dat ik nog niet hoger speel want ik kan perfect alles in een dag wegdonken als het moet. Voila genoeg gezeverd nu en tijd voor een beetje aktie. Succes lezers en ik zie jullie aan de tafels.

No comments: