Tuesday, December 09, 2008

Dinsdag, 9 december 2008 - 18u 13 - Time to play...

De voorbije dagen geen kaart meer gezien. Eigenlijk een beetje marginaal gedaan op het gebied van zuipen en weggaan en heb er even genoeg van. Focus op het poker terug want zo'n nachten vergt veel van je lichaam. Even de gezonde toer op en een aantal weken geen sigaretten en drank meer. Rustige weekends zodanig dat ik mijn batterijen kan opladen voor mijn 'sportcomeback'. De zoveelste, inderdaad.
Momenteel geen grafiekje want moet nog een nieuw maken van deze maand. Ik schat dat ik momenteel zo'n 500 $ winst heb over iets meer dan 5K handen. Niet slecht maar een mens wilt meer natuurlijk.

1 comment:

Werken om te Leven said...

Heb je wel eens aan de tafels gezien en nu je blog gevonden. Ik heb 'm meteen bij mijn favorieten gezet. Hopelijk gaat december net zo goed als november, qua pokerresultaat.

Ik moet nog even op de lagere limieten, maar hoop snel weer bij je aan te schuiven op NL100 (als jij dan inmiddels al geen NL200 speelt met zo'n resultaten).

GL@thetables!