Sunday, March 23, 2008

Zondag, 23 maart 2008 - 15u 14 - Vrolijk Pasen...

Hoi, hoi hoi hier zijn we er nog eens mee. Een heel tijdje geleden dat ik nog gepost had maar als er geen inspiratie meer is kan je beter niets neerschrijven. Op zich is deze momenteel nog steeds ver zoek maar ja nu weten jullie tenminste dat ik nog leef.
Op pokergebied zijn we nog steeds bezig op de 100 NL. Hopelijk kan ik tijdens de paasvakantie oprukken naar de 200NL. Ik zal er in ieder geval niet wakker van liggen. Heb de laatste tijd bitter weinig gespeeld. Kan me echt niet opladen om me een uur te concentreren. Ben vaak te moe en na 5 minuten spelen gaan de tafels dan ook uit.
Ben de laatste 2 weken begonnen met terug intensief te fitnessen ook. Ben nu 9 x geweest de voorbije twee weken en het resultaat mag er zijn. Ik heb nog nooit zoveel gewogen. Snap er niks meer van. Deze ochtend stond de weger op 82 kg. Verder hoef ik niet meer te gaan. Maar blijven niet opgeven. Streefdoel is 30 mei 72 kg te wegen en een vetpercentage te hebben van rond de 15 %.
Gisteren superlekker gaan eten in restaurant 'Lijsterbes' in Berlare. Heeft een Michelinster en is dit dik en dubbel waard. Ontzettend lekker en beste dessert ooit. Hemels genot. Een aanrader voor al wie houdt van lekker eten. Het gezelschap dat ik bij had was ook hemels. Het tafeltje achter ons zat ruimtevaarder Dirk Frimout. Is altijd grappig om een bekend iemand te zien en daar grapjes rond te maken.
De komende week heb ik dus vakantie en staat er poker op het programma, spelen met Noah, 2 dagen gaan shoppen, een avondje marginaal zuipen, gaan voetballen, naar RSCA gaan zien, DVD's zien en lekker relaxen.
Hopelijk post ik nu wat sneller...
Greetz Lipi

No comments: