Wednesday, March 26, 2008

Woensdag, 26 maart - 23u 46 - Moe...

Ochtendgewicht : 81,5 kg

Fitness : We zijn in week 3 van ons fitnessplan en vandaag was het de eerste zweetdag. Zal mijn punten voor deze week alweer niet halen. Moet er 56 hebben en met de training van vandaag zit ik maar net boven de 10 dacht ik. Het lopen ging langs geen kanten. Had een kilometer er op zitten en moest even stoppen want mijn kuiten gingen bijna ontploffen. Nadien nog 600 meter maar verder doen was zinloos. Grote ontgoocheling en maar naar de fiets gegaan. Daar 20 minuten cardio gedaan en nadien nog 10 minuten op de crosstrainer. Ik denk dat ik vrijdag maar eens nieuwe loopschoenen ga halen want volgens mij zit er geen grammetje 'air' meer in.

Eten : Redelijk gezond geleeft vandaag. Geen frisdrank of snoep.

Poker : Zojuist 5 tafels gespeeld op de 400 NL wat goed was voor een kleine winst. Heb maar een half uurtje gespeeld. Ben tevreden met het resultaat en met het zicht op het schrijven van mijn blog en de opkomende vermoeidheid vond ik dat het welletjes was.

Televisie : Vandaag naar de film Jumper gezien. Niet echt een Wow-film maar ik viel al niet in slaap. Nadien na Telefacts gezien waar het ging over de Cel Vermiste Personen.

Vooruitzichten : Morgen hele dag gaan shoppen in Brussel denk ik met mijn favoriete vriendin. Het kan Antwerpen ook worden. Wie weet ...

No comments: