Wednesday, January 02, 2008

Woensdag, 2 januari 2008 - 18u 51 - Beste wensen...

Een nieuw jaar, een nieuw begin van alles. Welke leugens moet ik mezelf weer wijsmaken... Nog niet volledig in orde van het vieren van oud naar nieuw zit ik hier weer de zoveelste bullshit neer te schrijven. Ik weet eigenlijk niet goed wat schrijven. Volgens mij heb ik een writersblock. Niet dat ik mezelf als een schrijver beschouw. Voila en zo blijven we verder lullen over zaken die niks te maken hebben met poker of andere interessante onnozelheden.
Toch wil ik iedereen mijn beste wensen geven voor het nieuwe jaar. Ik hou het bij een goede gezondheid voor iedereen. Al de rest is zever. Man, ik zit precies in een depressie. Zo voelt dit aan. Ik zal is goed nadenken wat ik voor 2008 wens te bereiken. Ik stop met zagen en ga nog wat verder klooien met pokeren.

1 comment:

Anonymous said...

mooi dat je blijft bloggen!

ik kom binnenkort ook weer een keer langs op everest :)

pollution