Monday, January 28, 2008

Maandag, 28 januari 2008 - 20u 17 - Almost broke...

Hier zijn we nog is. Niet dat ik zoveel te vertellen heb. De ontgoocheling op pokergebied is eigenlijk een beetje te groot. Laatst in een aantal dagen 5K gewonnen en nu op een week tijd stond mijn roll op een gegeven moment nog minder dan 100 $. Ik ga me niet uitwijden over het al dan niet rivergekloot dat ik tegenhad of de ontelbare KK tegen AA verliezen of coinflips die voor mijn tegenstrevers goed vielen. In poker moet je zulke zaken accepteren. Iets waar ik momenteel niet mee kan leven. Klinkt belachelijk zwaar maar het valt me zwaar tegen. Ik ga niet klagen en bleiten want het is voor een groot deel ook aan mezelf te wijten dat het zover is kunnen komen. Maar we leggen onze kop er niet bij neer en gaan dan maar verder met het nemen van risico's. Broke is broke. (online broke want had ook reeds mooi uitgecasht deze maand) Na poker is er ook nog een leven.
Een leven in het teken van de fitness??? Om eerlijk te zijn het lukt daar ook al langs geen kanten. Te moe, geen fut, te laat en nog duizend andere belachelijke factoren halen de bovenhand in mijn strijd tegen het lichaamsvet. Ooit zal er een dag komen dat het me wel zal lukken en dat ik triomfantelijk zal neerkijken op diegenen die denken dat ik een sukkel ben.
Waar ik geen sukkel in ben is het stoppen met roken voorlopig. We zijn dus gestart op 1 januari en kan de drang naar vrij goed onderdrukken. Misschien zit er toch nog een beetje karakter in me... karakter om meer te sporten en een beter pokerspeler te worden? Wie weet... de volgende dagen zijn cruciaal. Greetz

No comments: