Sunday, March 12, 2006

Zondag, 12 maart 2006 - Wil palmbomen zien ...

Ik heb er genoeg van. Die strontregen begint danig op mijn systeem te werken. Ik snak echt naar palmbomen, witte stranden, prachtig water en lekkere cocktails. Het zal er alleen niet van komen dit jaar. Gelukkig beschikt een mens nog over het internet waar hij even kan wegdromen bij het bekijken van de verschillende vakantieaanboden. Dromen van een pokercarriere doe ik ook regelmatig. Spijtig genoeg zijn de resultaten er niet altijd naar, maar soms heb je zo van die superdagen. Ik moet zeggen dat ik deze maand echt goed aan het spelen ben, zonder al te veel fouten te maken. En dit resulteert dan in mooie winsten. Zo kon ik gisteren na het spelen van zo'n 1000 handen een winst maken van zo'n 700 $. Een bedrag waar ik heel fier op ben. Verder ben ik de bonus aan het vrijspelen op pokerheaven en ben ik aan het nadenken over mijn doelstellingen voor dit jaar. Deze zijn eigenlijk vrij moeilijk daar ik niet weet waar ik sta. Maar ik heb er zin in en voel me goed. I'll be back...

No comments: