Tuesday, March 21, 2006

Dinsdag, 21 maart 2006 - lente !

De lente is begonnen. Heerlijk hoe ik de warmte al voel. Dit weekend het superdruk gehad. Vrijdag met de vrienden iets gaan drinken. Zaterdag gaan voetballen (wedstrijd gestopt door vechtpartijen) en zondag was het doopfeest van onze Noah. 's Avonds lekker gaan eten met de familie in Den Amandus. Op pokergebied loopt het deze maand eigenlijk redelijk goed. Na het clearen van de bonus op Pokerheaven heb ik nu ook deze van Partypoker gedaan. Heb een mooi winstje meegenomen en ben er van overtuigd dat Party nog steeds de meeste visjes heeft zitten. Heb 1K naar mijn Debitkaart geschreven waarmee ik ons doopfeest kan betalen. Toch altijd handig als je wat kunt winnen met pokeren. Verder heb ik nu op al mijn acoounts geld staan en binnenkort mag ik aan de bugsy wedstrijd deelnemen op pokerinfo. Een soort van competitie met 33 spelers die elk 33 $ krijgen. De bedoeling is om na 33 dagen zoveel mogelijk geld op je rekening te krijgen. Moet mijn strategie nog doornemen en ik hoop om daar 2K te halen. Ik moet me niet blind staren op die grote toppers en zien naar mezelf. Donderdag vertrek ik met het werk op teambuilding naar de Ardennen. Ben pas zaterdagochtend terug waardoor ik niet veel zal kunnen spelen deze week. Groetjes en veel geluk aan de tafels.

No comments: