Saturday, May 30, 2009

Zaterdag, 30 mei 2009 - 8u 29 - Hip, hip, hoera ...

BRAG = ik verjaar :)

BEAT = al 36 :(

Vandaag zal alles wat minder vlot verlopen aangezien ik mijn verjaardag vier. Toch al snel wakker aangezien ik er gisteren om half 12 in lag.
Ontbijt: vers geperst fruitsap, muesli met halfvolle melk, glas water en twee vitaminecapsules.
Kga rond 9u naar fitness om voor de eerste keer intervalschema uit te testen. Namelijk de volgende:

De intervalmethode van Liz Neporent, schrijfster van Fitness for Dummies, zorgt voor sterke beenspieren en een snelle vet afname. Kies een snelheid die ongeveer anderhalve minuut per kilometer langzamer is dan je normale wandelsnelheid. Loop twee minuten op die snelheid onder een hoek van één procent. Zet de loopband op vier procent en loop nog eens twee minuten. Blijf de hoek van de loopband om de twee minuten twee procent verhogen tot je een schuine hoek hebt bereikt van tien graden. Werk daarna aflopend met een verlaging van één procent per twee minuten tot je er een work-out van twintig minuten op hebt zitten.

Volgens mij zou mijn snelheid dan 4,4 km/uur zijn. Ik ga het alvast proberen en zien wat het geeft.

Greetz Kimo

No comments: