Thursday, January 15, 2009

Donderdag, 15 januari 2009 - 14u35 - Eerste kilometers...

Gisteren heb ik terug voor de eerste keer mijn loopschoenen aangedaan. Na 20 minuten 'lopen' had ik er genoeg van. Ik voelde al mijn spieren nog eens in mijn lichaam. Ben eigenlijk aan mijn tweede week begonnen met motto : anders eten. Ik probeer nu per dag 6 maaltijden te eten, wat het effect van optimale vetverbranding zou moeten bevorderen. Op zich valt het goed mee en mijn hongergevoel 's avonds is dan ook volledig verdwenen. Spijtig genoeg zijn mijn kilo's nog niet verdwenen. Ik ben begonnen met 82 kg en deze ochtend stond de weger op 79.5 kg. Op zich toch al enkele kilo's minder en ik begin het een beetje te zien aan mijn buik. Het is eerlijk gezegd niet moeilijk om nee te zeggen tegen de suikerverslaving. Zo heb ik de laatste 2 weken slechts 3 glazen cola op en voor de rest enkel water, halve melk ('s morgens) en verse fruitsap. Zelfs magere yoghurt smaakt heerlijk :). Spijtig genoeg heb ik nog niet optimaal kunnen sporten daar ik met het griepvirus heb gezeten maar de zin ernaar is groot. Vanavond terug tennissen en ga het daar ook niet te laat maken. Geen bier op het programma en luisteren naar mijn lichaam. Zaterdag zal wat anders worden. Terug voor de eerste x voetballen. Hopelijk geen sigaretten want ben daar nu ook 2 weken clean mee.
Verder heb ik mezelf weer overtroffen in mijn grootse verliessessie. Na een mooie streak (ik stond iets meer dan 14 BI + deze maand, verloor ik er op een nacht 6. Redelijk slecht gespeeld deze sessie en herviel volledig in mijn slechte gewoontes. Gelukkig heb ik de dagen nadien dat ik gespeeld heb niet meer zo dom gedaan. Deze maand zal ik al tevreden zijn met 20 BI winst en al wat meer is, is mooi meegenomen.

1 comment:

Anonymous said...

Mooi taaltje dat Belgisch :).

Grtz opgooier