Wednesday, October 29, 2008

Woensdag, 29 oktober 2008 - 23u 20 - Ziek zijn...

Wat is het toch hatelijk. Heb een week vakantie en dan ben ik weer ziek. Gisteren was het al iets beter met me kreeg ik vandaag een opdoffer erbij: buikgriep. Misselijkheid, diarree, koorts zijn momenteel mijn beste maatjes. Doktersbezoek nummer drie op een week tijd. Nu weet ik waar mijn geld naartoe snelt. Het mag is stilletjes aan gedaan zijn met al die ziektekuren zodat ik me nog eens lekker in mijn vel voel. Dus hele dagen slapen en niks doen zijn mijn grootste hobby's de laatste dagen.
Gisteren even gespeeld en het verliep redelijk vlotjes. Eigenlijk wachten op een grote pot en afsluiten die handel. Te zot om verder te spelen als je je al niet goed voelt. Hopelijk ben ik tegen het einde van de week wat beter zodat ik eens buiten kan want een mens is niet gemaakt om binnen te zitten.


No comments: