Monday, August 11, 2008

Maandag, 11 augustus 2008 - 11u 33 - Remember, remember, the 11th of...

Nee, de titel is geen vervolg op V for Vendetta. Had hem onlangs gekocht op Blu Ray en vind het nog steeds één van de beste films aller tijden. Zeker een plaatsje in mijn persoonlijke top 20 van beste films aller tijden. Wat nog een plaatsje daar krijgt is Wall-e. Ben hem gaan zien met mijn beste vriendin 'Eve-eeeee' ;).
Waarom nu weer die titel? Vandaag is het dag 1 van een nieuwe start. Ik zeg de Short hand games voorlopig dag en ga me concentreren op de FR games. We zullen van start gaan met de 100 NL en mijn doel is om een gemiddelde te halen van 125 $ / dag. Over 365 dagen zou ik dan aan iets meer dan 40 K moeten komen waar ik dan heel tevreden mee zou zijn. Geen domme dingen zoals uitstapjes naar de 400 als ik er de bankroll niet voor heb. Gewoon afwachtend spelen en we zien wel wat er uit de bus komt.
Vandaag eindelijk nog eens gaan fitnessen. Pfff heb het nu al zeker duizend keer gezegd maar we gaan ons best nog is doen. Onbegrijpelijk dat ik zo zwak kan zijn. Ik dacht dat ik altijd een vechter was in plaats van een opgever... eens kijken hoe snel ik de FR games opgeef...
Greetz Lipi

No comments: