Thursday, May 01, 2008

Donderdag, 1 mei 2008 - 12u 54 - Back...

Mijn moeheid van de voorbije weken is aan het minderen. Vermoedelijk had ik klierkoort of toch een opstoot ervan. Ban drager van het virus en had het reeds gehad toen ik een jaar of 21 was. Heb de voorbije tien dagen antibiotica moeten slikken en een echo genomen. Daar constateerden ze een verhoogde activiteit van de klieren. Morgen moet ik nog bloed laten nemen en dan weet ik definitief wat het is.
Met mijn poker is het dan toch niet definitief gedaan. Heb de voorbije weken nog op de 100 NL gespeeld en kon een kleine winst boeken. Deze maand ga ik terug 100 NL spelen. Ik voel me daar prettig en af en toe ga ik misschien een shot wagen op de hogere stakes. Ik heb veel moed en heb er echt zin in om nu eindelijk eens deftige resultaten te boeken. Zal al mijn stats bijhouden in PO zodanig dat ik mezelf geen blaasjes moet wijsmaken.
Tot binnenkort...

No comments: