Tuesday, September 04, 2007

Dinsdag, 4 september 2007 - 19u 09 - Werk...

De tweede schooldag is nog maar net voorbij en ik ben op het wc in slaap gevallen. Wat is het weer wennen aan het normale dagritme en vooral wennen aan kinderen en werken. Je kan het dus al raden dat er van de goede voornemens nog niet veel in huis gekomen is. Geen regelmatige update, geen poker, geen lichaamsbeweging, ... Hopelijk komt er snel verandering in want heb wel zin in van alles en nog wat maar eerst aclimatiseren. Met mijn resterende geldbedrag was ik gezakt tot onder de 100 $ en nadien terug opgeklommen tot rond de 150 $. Voor mijn bonus moet ik nog 6000 SP vrijspelen wat niet echt haalbaar zal zijn momenteel. Ik hou jullie op de hoogte. Groetjes Lipi

1 comment:

Anonymous said...

Op pokerweblogs.com heb ik een reactie gegeven Lipi ;-)